»Glasba, v kateri je slišati vpliv teh dveh zvrsti, tovrstna glasba pa je še posebej hvaležna za detektivsko zgodbo in pravzaprav daje nadaljevanki pridih filma noir.«
»Za tretjo in četrto epizodo sem ustvaril glasbo, v kateri je slišati vpliv džeza in bluza, tovrstna glasba pa je še posebej hvaležna za detektivsko zgodbo in pravzaprav daje nadaljevanki pridih filma noir.«
»Katera glasbila slišite? Kakšna je glasba? Slišite še kakšne druge zvoke? Kdo jih povzroča? Kakšno je vzdušje?«
»Yoko je Dakoti dajala pridih romantike.«
»Mi nikoli nismo imeli težav zaradi glasnosti glasbe, mi smo imeli problem zaradi zvrsti glasbe.«
»Če so tradicionalni film noir noč in sence, sta film soleil svetloba in sonce. (...) Če je noir New York, je soleil Los Angeles. (...) Če je v noirju denar moralni kompas, indic izprijenosti, je v soleilu pohlep nekaj dobrega, nekaj, kar deluje. (...) Če je noir mesto, je soleil podeželje, toda 'slabo' podeželje naperjenih vil, vročice, sumničavosti in prašne prsti, kjer se sanje končajo.«
»Vsaka izvedba, četudi ene in iste glasbe, bo vsakič drugačna, vsakič bo imela pridih enkratnosti.«
»Serija je razsvetljenski projekt ameriške televizije v 90. letih. Mesto Cicely, v katerem se odvija zgodba, naj bi bilo v preteklosti provincialno, šovinistično brezzakonje. Z razsvetljenskim projektom dveh žensk, umetnic, lezbičnega para, dobi možnost, da postane Pariz ameriškega severa.«
»Žanr, ki so ga posrečeno krstili za 'alpski noir', je veliko več kot le kopija skandinavskega modela iskanja morilca v zasneženi pokrajini; Luzar in Dvornik ga popolnoma organsko umestita v naše okolje.«
»Vse se torej vrti okoli tišine. Glasba se rodi iz tišine. Tišina pa je sestavni del glasbe. Glasba se na koncu vedno povrne v tišino. Če se sploh konča. To je, če je ne slišimo tudi v tišini.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju